Продавець BoxShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2623 відгуків
+380 (44) 300-24-23
+380 (93) 450-13-33
BoxShop
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаЗамовлення до 200 грн надсилаються лише за повною передоплатою.
  • Магазини RozetkaЗамовлення надсилаються лише після повної передоплати за замовлення.
  • УкрпоштаЗамовлення надсилаються після повної оплати товару.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаЗамовлення до 200 грн надсилаються лише за повною передоплатою.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплатить с помощью платежной системы LiqPay.

Гарантія:

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.

Переконайтеся, що:
гарантійні пломби на місці;
товар не має механічних або інших пошкоджень;
товар використовувався за інструкцією;
ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
присутній документ, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині (наприклад, касовий або товарний чек, договір купівлі-продажу, видаткова накладна);
наявність фірмового пакування виробника в якому поставлявся товар (якщо це передбачено виробником);
наявності супутніх аксесуарів і складових частин.

Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні або іншому розрахунковому документі не є обов’язковою. (ПОСТАНОВА від 10 травня 2018 р. № 353)

Як здати товар на гарантійний ремонт?

Ви можете здати товар на ремонт самостійно у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.

Тут можна знайти адресу нашого магазину, до якого ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» разом із заповненим бланком передачі товару на гарантійне обслуговування.

Разом із товаром вкладіть копію розрахункового документу, фірмове пакування, супутні аксесуари і складові частини товару.

Дані для відправлення вам повідомить менеджер.

Вид доставки
відділення-відділення

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Оплата доставки – коштом відправника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner