Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Замовлення до 200 грн надсилаються лише за повною передоплатою.
- Замовлення надсилаються лише після повної передоплати за замовлення.
- Замовлення надсилаються після повної оплати товару.
Способи оплати
- Замовлення до 200 грн надсилаються лише за повною передоплатою.
- Оплатить с помощью платежной системы LiqPay.
Гарантія:
Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.
Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.
Переконайтеся, що:
гарантійні пломби на місці;
товар не має механічних або інших пошкоджень;
товар використовувався за інструкцією;
ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
присутній документ, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині (наприклад, касовий або товарний чек, договір купівлі-продажу, видаткова накладна);
наявність фірмового пакування виробника в якому поставлявся товар (якщо це передбачено виробником);
наявності супутніх аксесуарів і складових частин.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».
Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні або іншому розрахунковому документі не є обов’язковою. (ПОСТАНОВА від 10 травня 2018 р. № 353)
Як здати товар на гарантійний ремонт?
Ви можете здати товар на ремонт самостійно у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.
Тут можна знайти адресу нашого магазину, до якого ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» разом із заповненим бланком передачі товару на гарантійне обслуговування.
Разом із товаром вкладіть копію розрахункового документу, фірмове пакування, супутні аксесуари і складові частини товару.
Дані для відправлення вам повідомить менеджер.
Вид доставки
відділення-відділення
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Оплата доставки – коштом відправника.
Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.
Переконайтеся, що:
гарантійні пломби на місці;
товар не має механічних або інших пошкоджень;
товар використовувався за інструкцією;
ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
присутній документ, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині (наприклад, касовий або товарний чек, договір купівлі-продажу, видаткова накладна);
наявність фірмового пакування виробника в якому поставлявся товар (якщо це передбачено виробником);
наявності супутніх аксесуарів і складових частин.
Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».
Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні або іншому розрахунковому документі не є обов’язковою. (ПОСТАНОВА від 10 травня 2018 р. № 353)
Як здати товар на гарантійний ремонт?
Ви можете здати товар на ремонт самостійно у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.
Тут можна знайти адресу нашого магазину, до якого ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» разом із заповненим бланком передачі товару на гарантійне обслуговування.
Разом із товаром вкладіть копію розрахункового документу, фірмове пакування, супутні аксесуари і складові частини товару.
Дані для відправлення вам повідомить менеджер.
Вид доставки
відділення-відділення
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Оплата доставки – коштом відправника.