Продавець BoxShop розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2333 відгуків
+380 (44) 300-24-23
+380 (93) 450-13-33
BoxShop
Кошик

Гарантія

Для розгляду звернення що до гарантійного випадку, необхідно зв'язатись з нами по контактам в розіділі контакти Перед зверенням, ознайомтесь з умовами гарантійного обслуговування які викладені на цій сторінці. Для технічно складних побутових приладів у нашому магазині надається гарантія 12 місяців, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.

Які товари підлягають гарантійному ремонту?

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Перш ніж здати товар на гарантійний ремонт, ознайомтеся з умовами гарантійного ремонту.

Переконайтеся, що:

  • гарантійні пломби на місці;
  • товар не має механічних або інших пошкоджень;
  • товар використовувався за інструкцією;
  • ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
  • присутній документ, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині (наприклад, касовий або товарний чек, договір купівлі-продажу, видаткова накладна);
  • наявність фірмового пакування виробника в якому поставлявся товар (якщо це передбачено виробником);
  • наявності супутніх аксесуарів і складових частин.

Детальніше про гарантійний ремонт можна дізнатися в Законі України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу. Згідно із законодавством України, з 2017 року наявність штампа на гарантійному талоні або іншому розрахунковому документі не є обов’язковою. (ПОСТАНОВА від 10 травня 2018 р. № 353)

Як здати товар на гарантійний ремонт?

Ви можете здати товар на ремонт самостійно у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.

  1. Тут можна знайти адресу нашого магазину, до якого ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
  2. Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» разом із заповненим бланком передачі товару на гарантійне обслуговування.

Разом із товаром вкладіть копію розрахункового документу, фірмове пакування, супутні аксесуари і складові частини товару.

Дані для відправлення вам повідомить менеджер.

Вид доставки: відділення-відділення

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

Оплата доставки – коштом відправника.

Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар за гарантійний період?

У разі коли товар не підлягає ремонту або з яких-небудь причин не може бути відремонтований у встановлені строки, ми обміняємо товар на новий або в разі відсутності даного товару - оформимо повернення коштів.

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:
  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • відсутній документ, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині (наприклад, касовий або товарний чек, договір купівлі-продажу, видаткова накладна);
  • серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner